Webbureau med kant og holdning
DIGITAL STRATEGI   VÆRKTØJER   KUNDER   OM WEBBUREAUET   KONTAKT

Nye kunder bliver vundet på Google. Kom ind i kampen.

Hvorfor tiltrække mere trafik til et website, der ikke kan konvertere de flere besøgende til konkrete leads? Også når det gælder søgeoptimering tænker vi utraditionelt og starter baglæns. Vind kampen sammen med os.

 

Intelligent søgeoptimering.

Vi arbejder med intelligent søgeoptimering, fordi vi har respekt for dine penge og fordi vi ved, at søgeoptimering ikke nødvendigvis er løsningen for alle virksomheder. Intelligent søgeoptimering handler blandt andet om:

» At udvælge de rigtige søgeudtryk
» At lede besøgende fra Google videre til søgespecifikke landingssider
» At tilpasse søgeoptimeringen løbende i forhold til faktiske konverteringer

KOM GODT I GANG MED SØGEOPTIMERING.
At arbejde med søgeoptimering er en både ressourcekrævende og kompleks proces, der kræver indsigt, erfaring og et kontinuerligt fokus. Herunder har vi samlet information om vores tilgang til jeres søgeoptimering.

SØGEOPTIMERING I EN STØRRE SAMMENHÆNG

Hvis I vil have succes med søgeoptimeringen af jeres website, så skal I tænke det ind i en større sammenhæng. Vi arbejder med en model vi kalder FTK, som sikre, at I får det optimale ud af jeres søgeoptimering.

Læs mere »
 

FTK-modellen handler basalt set om at betragte søgeoptimering i et større perspektiv, der ikke kun handler om teknikken bag søgeoptimeringen.



» FUNDAMENTET
Det grundlæggende fundament for en succesfuld søgeoptimering er, at I får valgt de rigtige søgeudtryk. Det tager ikke længere tid at optimere websitet på de rigtige søgeudtryk, men resultatet er markant bedre i forhold til at vælge de forkerte søgeudtryk. Vi bruger tid på at finde frem til de søgeudtryk, der er rigtige for jeres website, ved at inddrage jeres kunder, jeres konkurrenter og jeres medarbejdere. Og så spørger vi naturligvis også Google.


» TEKNIKKEN

Teknikken bag søgeoptimeringen er i sig selv ikke vanskelig – den er blot tidskrævende og kræver et kontinuerligt fokus. Udfordringen består I at vide, hvilke håndtag man skal skrue på og hvor meget. Man kan sagtens komme til at ”spamme” Google ved at gøre for meget, og så ender man med at falde i placeringerne i stedet for at stige. Vi har den nødvendige erfaring til at vælge de rigtige håndtag og relevante analyseværktøjer til at få overblik over konkurrenterne på Google.


» KONVERTERINGEN

Selvom punktet er det sidste i modellen, så burde det faktisk være det første. Det giver ikke meget mening at igangsætte søgeoptimering af et website, som ikke kan konvertere de nuværende besøgende i tilstrækkeligt omfang. Men punktet er placeret til sidst for at vise, at søgeoptimering ikke blot skal ende med flere besøgende på websitet, men med at de besøgende konverterer til konkrete leads.

Lad os sammen kigge på jeres website med søgeoptimeringsbrillerne på og komme med et oplæg til, hvordan jeres website kommer til tops på Google.

BOOK MØDE

KAN I SØGEOPTIMERE PÅ ANDRE WEBSITES?

Ja, vi kan sagtens søgeoptimere websites, som vi ikke selv har lavet og som ligger på andre systemer end vores eget. Vores eneste krav er, at der er mulighed for at lave de basale justeringer på selve websitet (fx. META-tags på hver side) og at der kan udbygges med sitemap, genveje, ekstra søgevenlige tekster mv.

BOOK MØDE

HVAD KOSTER SØGEOPTIMERING?

Det er vanskeligt at give faste priser på en søgeoptimering af jeres website. Prisen afhænger af de valgte søgeudtryk, konkurrence, kvaliteten af indholdet på jeres website og behovet for at skabe eksternt trafik til jeres website. Få overblik over økonomien.

BOOK MØDE